Neatkarīgi no tā vai esat maza vai liela uzņēmuma, kas bāzēts uz klientu apaklpošanu, pirkšanu vai pārdošanu, īpašnieks, ir nepieciešama reklāma. Bieži vien ir par maz tikai ar sociālo tīklu reklāmu, kas nenoliedzami darbojas, taču, digitālā mārketinga speciālista ieteikumi par ļaunu nenāks. Īpaši svarīgi tas ir tiem uzņēmējiem, kuru bizness tiek bāzēts tikai interneta vidē. Mūsdienās cilvēkiem patīk, ka pakalpojuma sniedzējam ir sava mājas lapa, attiecīgi visu informāciju var atrast viegli, ātri un bez galvassāpēm. Lai mājaslapa būtu maksimāli lietderīga, tai ir nepieciešama pielāošana, kas atbilst visiem interneta meklētāja algoritma standartiem. Ko tas nozīmē? Ir jāsameklē uzticama digitālā mārketinga aģentūra, kas veiks SEO auditu un izstrādās piemērotu SEO stratēģiju, lai n mājas lapas gūtu vislielāko labumu.
Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/
SEO MĀJASLAPU OPTIMIZĀCIJA.
Search engine optimisation jeb maģiskais vārdu salikums SEO, tiešajā tulkojumā to arī nozīmē – mājas lapu optimizēšana interneta meklētāja standartiem. Cilvēku paradumi ir interesanti un viens no rādītājiem liecina, ka reti kurš internera meklētāja piedāvātos rezultātus apskata tālāk pa trešo lapu, kas arī ir tikai izņēmuma gadījumos. Tieši šī iemesla dēļ ir nepieciešams SEO speciālista veiktais lapas audits, lai varētu veiksmīgi izstrādāt SEO stratēģiju un veikt lapas optimizāciju. Ņemot vērā Google algoritmu lomu mājas lapu reitingos, ir svarīgi, lai vietne būtu optimizēta un atbilstu visiem noteikumiem, pretējā gadījumā meklētājs to var vispār neuzrādīt.
KAS IR DIGITĀLAIS MĀRKETINGS?
Digitālais mārketings ir salīdzinoši jauna darbības nozare, kas attīstas ik dienu no mirkļa, kad internets kļuva par lielu mūsu ikdienas sastāvdaļu. Jau labu laiku nepietiek vien ar lapas brīvu palaišanu tautās, jo lielā konkurence pieprasa, lai veiksmīgai apritei tīmeklī, lapa tiktu optimizēta nepieciešamajiem kritērijiem. Jaunākie statistikas dati liecina, ka 30 gadu laikā internetā klīst teju 2 miljardi aktīvu mājaslapu! Internets ir atrodams ne tikai mājās, bet arī viedtālruņos un pat bezmaksas wi-fi hot-spotos pielsētās un veikalos, tādēļ skaidrs ir viens – tas ir tik pat elementārs komunikāciju sistēmas dalībnieks kā elektrība vai ūdens. Uzņēmuma attīstība digitālā vidē, mūsdienās ir pats labākais veids, kā aptvert lielu mērķauditoriju un reklamēt savus pakalpojumus.